Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:42:54 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=alice.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT013.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT013.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT013.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT013.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host
    eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said: 550 5.7.1 Unfortunately,
    messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please contact your Internet
    service provider since part of their network is on our block list (S3140).
    You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT040.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT040.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT040.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT040.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT040.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT040.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT040.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT040.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT040.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT040.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM6EUR05FT040.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.89.254.156] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

Subject: Zoek je een prinses? Hier ben ik.
From: Carlotta Ziolkowski <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:42:23 +0300

Casual video chat met mensen van het andere geslacht.

Het team van Serious Dating website streeft ernaar een gemeenschap te vormen van mensen die geГЇnteresseerd zijn in het vinden van een levenspartner, dus alle profielen zijn onderworpen aan strenge moderatie. Dating - een dienst voor wie op zoek is naar liefde!

Net voor het orgasme, heeft de vrouw een vreemd gevoel dat er niets zal gebeuren. Maar na een paar minuten komt de opwinding terug. Algemeen wordt aangenomen dat seks begint met opwinding en eindigt met een orgasme. Dit is niet altijd het geval voor vrouwen. Vaak worden meisjes gaandeweg opgewonden en is onmiddellijk verlangen veel zeldzamer. Om te begrijpen hoe je een meisje plezier kunt geven, kun je de verlangens van een meisje in haar profiel zien.

Dating oudere vrouwen, jonge meisjes, mannen van verschillende leeftijden en voorkeuren is beschikbaar. Wij proberen een actief publiek aan te trekken, dat bereid is in de nabije toekomst bijeen te komen. Chat, wissel telefoonnummers uit en neem gratis adult dating van online naar offline.

Communiceer zonder grenzen! Je hebt een beslissing genomen, je hebt zin in dagelijkse sms'jes en de opwinding van het chatten met de persoon die je leuk vindt, maar je kent hem niet goed genoeg of je wilt de dingen gewoon niet overhaasten? Ondertussen zijn boodschappen alleen niet genoeg en is het tijd om de communicatie naar een hoger niveau te tillen, maar hoe? Op de site kun je videobellen! Dat betekent dat je gewoon met je stem kunt praten zoals aan de telefoon of een volwaardige virtuele date kunt hebben. Deze functie is nuttig voor alle soorten afspraakjes.

Geavanceerd zoeken, zeer gedetailleerde profielen, fotoalbum met onze beste foto's, psychologische polls, nuttige artikelen - we zijn serieus over het ervoor zorgen dat u alleen gelukkige partners te vinden.

Online Chat 

Klik hier om u uit te schrijven voor de nieuwsbrief.    

U zou deze e-mail in uw Inbox moeten zien. Wij adviseren u om het naar uw inbox te verplaatsen.

©2013 Begin Met Chatten | Wijnbrugstraat, 3011 VB Rotterdam, Nederland