Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:42:03 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT015.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT015.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT015.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx1.zeelandnet.nl[217.102.255.207] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    local recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT021.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT021.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT021.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT021.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT021.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT021.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT021.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT021.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT021.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT021.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT021.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT021.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT021.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.22.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR06FT021.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.89.254.156] said:
    550-5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User
    unknown in virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.zeelandnet.nl[217.102.255.207] said: 550 The
    sending IP (108.170.60.122) is listed on https://spamrl.com/. Please
    resolve this and retry. (in reply to end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx11.surfmailfilter.nl[195.169.13.8] said:
    554 5.7.1 108.170.60.122 blocked by GlobalView, see
    http://www.cyren.com/support-faq.html (in reply to RCPT TO command)

Subject: Lieverd, ik wens je een goed en geweldig humeur
From: Maillet Uschi <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:41:31 +0300

5 goede redenen om je aan te sluiten bij de nieuwe Intensieve.

Onze internationale dating site is voor iedereen die verschillende talen spreekt. Niet alleen voor mensen die in uw eigen land wonen, maar ook voor mensen die verspreid zijn over de hele wereld.

Tenslotte is er een wetenschap die aan de mens het wezen van zichzelf heeft geopenbaard, en wel met zulk een diepte en nauwkeurigheid dat niemand ooit is tegengekomen die er onverschillig tegenover kon staan. Eenmaal vertrouwd met de eigenaardigheden van iemands karakter, is iedereen aanvankelijk verbaasd en verbaasd over de nauwkeurigheid van de openbaring van elke nuance van iemands innerlijke wereld.

Zoek nieuwe vrienden en mensen om mee te praten. Chat op onze dating site gratis en beschikbaar 24 uur per dag! Zoek mensen om samen te reizen. "Ik wil niet alleen reizen," denk je? En het is een heel normale wens! Vind een metgezel online, wissel telefoonnummers uit en ga met plezier op vakantie! Mogelijkheden van de website zal helpen om niet alleen reisgenoten, maar ook mensen voor het hebben van een leuke tijd tijdens de vakantie te vinden!

Voor romantisch gestemde paren zal onze bron helpen om wat losser te worden en ongemakkelijkheid weg te nemen voor de eerste echte date, voor vrienden uit verschillende landen - om elkaar gemakkelijk te zien en elkaar hun dagelijks leven te laten zien, terwijl voor degenen die op zoek zijn naar een seksuele partner bieden wij een "mini-interview" om te zien in hoeverre een persoon geschikt is voor het vervullen van hun verlangens.

De dienst is beschikbaar voor registratie voor gebruikers in het hele land en blijft groeien. Je kunt proberen een serieuze relatie op te bouwen, vrienden, maatjes of gewoon interessante metgezellen te vinden. Misschien kom je erachter dat er meer is dan alleen een vriendschappelijke of seksuele ontmoeting.

Click Here 

Klik hier om u uit te schrijven voor deze e-mail.    

Er vindt op dit moment technisch onderhoud plaats. Verplaats uw e-mail naar de - Inbox.

©2012 Liefde | Stationsplein 25, 3013 AJ Rotterdam, Nederland