Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:41:49 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT013.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT013.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT013.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT013.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT013.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT013.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT013.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT013.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT013.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT013.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT013.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT013.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT013.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT013.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT013.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx1.zeelandnet.nl[217.102.255.205] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    local recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.capitar.com[188.40.16.121] said: 557 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable
    address: User unknown (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.capitar.com[188.40.16.121] said: 557 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable
    address: User unknown (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.109.53.20] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT043.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT043.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

Subject: Heb je veel te doen vandaag?
From: Hejnova Rosemarie <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:41:18 +0300

Dating voor volwassenen.

Het is makkelijk om hier liefde te vinden en nieuwe vrienden te ontmoeten. Alleen live chatten met echte mensen van over de hele wereld. 800.000 bezoekers per dag. Doorzoek eenvoudig de grootste database van dating profielen, foto's.

Sigmund Freud schreef dat een van de drie dingen die de wereld regeren, seks is. En wij zijn het eens met de grote psycholoog, want in de regel is seksuele aantrekking de drijvende kracht achter de verbazingwekkende prestaties en de grote verwezenlijkingen. Wat meer is, ieder van ons dankt zijn leven aan seks. Een bevredigende seksuele relatie die de partners vreugde schenkt, is de kern van de meeste gelukkige huwelijken, dus het is de moeite waard ervoor te zorgen dat de gevoelens niet wegebben door problemen op dit gebied.

Het vinden van partners voor seks. Het opzetten van uw seksleven is gemakkelijk met de hulp van dating op onze site. Wij hebben een enorme database van allerlei soorten gebruikers, dus u vindt de perfecte partner voor iedereen. De site heeft profielen van de LGBT-gemeenschap, mensen met niet-traditionele neigingen en voorkeuren. Online chatten maakt het gemakkelijker om je open te stellen en je fantasieГ«n op te biechten, zodat het gemakkelijk is om de juiste partner te vinden.

Reizen is tegenwoordig betaalbaar en veilig, maar niet iedereen kan zijn wens in vervulling doen gaan bij gebrek aan gezelschap. Samen reizen is niet alleen leuker, maar vaak ook gemakkelijker en goedkoper. Vind een reisgenoot (of een groep) voor elk type reis op onze website. U kunt zelfs reisgenoten vinden voor uw reis naar de dichtstbijzijnde steden.

Er zijn veel manieren om elkaar te leren kennen, maar de meest praktische, handige en effectieve is online dating op onze website. Wat voor soort communicatie u ook zoekt, in welke stad u ook woont en hoe u er ook uitziet, wij kunnen u helpen de resultaten te krijgen die u wenst!

Online Chat 

Klik hier om u uit te schrijven voor deze e-mail.    

De e-mail wordt u bezorgd door uw dating activiteit.

©2017 Onverwachte Ontmoetingen | Wytemaweg 70, 3015 CN Rotterdam, Nederland