Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:35:45 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.kpnmail.nl[195.121.65.158] said: 554 5.7.1
    recipient [email-masked]' not known (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.kpnmail.nl[195.121.65.158] said: 554 5.7.1
    recipient [email-masked]' not known (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Moge er vandaag een goede, vriendelijke, vrolijke dag op u wachten
From: Lily Shmeleva <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:57:10 +0300

Wil Stoom Afblazen! 

Duizenden gebruikers bezoeken ons elke dag. Vul de lijsten in van een populaire dating website, en misschien vind je al een zielsverwant, een vriend of een interessante metgezel. Het enige wat u hoeft te doen is u registreren en beginnen met de interactie met andere leden listings. Misschien wil je nu schrijven naar de persoon die je partner zal worden!

Ariane

LIKE   

Nathalie

LIKE   

Luci

LIKE   

Beatrix

LIKE  

ONLINE CHAT 

Klik hier om u uit te schrijven voor de nieuwsbrief.