Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:22:56 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Witaj, czyz nie jestes ksieciem, na ktorego czekalam?
From: Bettina Zavadaova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:21:02 +0300

Bettina
was online 6 minutes ago   

O mne: Uwielbiam plywac i wypoczywac nad pieknym morzem, dotrzymam towarzystwa mezczyźnie, ktory wyjezdza na wycieczke zagraniczna)) Hmotnost: 64 Growth: 174 ID: 22914655 Sexualni zajmy: Poze kibica Prsa: 2.5   

Open Site

Kazdego dnia zmieniaja sie zasady uslug pocztowych, niektore zdjecia moga sie nie wyswietlac, wystarczy przeniesc list do skrzynki odbiorczej. Znajdz i poznaj interesujacych ludzi. Dolacz juz dzis i znajdz swoja druga polowke w poblizu. Serdecznie prosimy o wybaczenie za niedogodnosci, ktore Panstwu przedstawiamy. Obiecujemy poprawe sytuacji bez wzgledu na wszystko, dodatkowo przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, zawsze mozesz sie z nami skontaktowac!

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.