Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:22:28 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210] said:
    550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: User
    unknown in relay recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Moja ukochana i najdrozsza osoba, moje szczescie i moja nagroda, zycze Ci dobry i jasny dzien
From: Elena Berkenbosch <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:20:15 +0300

Free Registration 

W pandemii single w duzych miastach maja do wyboru: zgodna z prawem romantyczna kolacje w naszym wideorozmowie, plus wirtual na deser, albo buntownicza randke w realu i seks bez zobowiazań.
Serwis randkowy dla doroslych jest otwarty dla bezplatnej rejestracji do jutra. Czy zdazysz? Otrzymasz zloty profil z wieloma mozliwosciami!
Poszukiwanie partnerki na tej stronie jest uproszczone i trzeba wpisac jej ID: 15945009.
Jestesmy kanalem dystrybucji tresci seksownych kamerek internetowych. Tresci generowane przez kamery internetowe mozna podzielic na dwie kategorie: normalne i prywatne sesje 1 na 1. W chwili obecnej najpopularniejszym formatem jest 1 na 1. Jesli masz problemy z dostepem do zdjecia dziewczyny w tym emailu, musisz przeniesc email z kategorii spam, do kategorii - Skrzynka odbiorcza.

Jest Teraz Na Antenie, Zupelnie Naga!

Nie chcesz otrzymywac takich listow.