Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:22:04 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mail.we.pl[185.41.69.158] said: 550 No such
    recipient here (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Moja ukochana i najdrozsza osoba, moje szczescie i moja nagroda, zycze Ci dobry i jasny dzien
From: Ducharme Emilia <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:19:24 +0300

Emilia
was online 44 minutes ago   

CLICK HERE

O mne: Gotowa na czula rozmowe w lozku z mezczyzna, ktory mi sie podoba. W moim albumie sa zdjecia erotyczne. Hmotnost: 69 Prsa: 2.5 ID: 87079959 Sexualni zajmy: Seks analny Growth: 160   

Nasz portal jest przeznaczony zarowno dla powaznych zwiazkow jak i niezobowiazujacego flirtu. To nie jest duzy problem, zrob kilka krokow, aby zobaczyc zdjecie! Przenies te wiadomosc do swojej skrzynki odbiorczej. Serdecznie prosimy o wybaczenie za niedogodnosci, ktore Panstwu wnosimy. Gwarantujemy, ze z pewnoscia poprawia sie okolicznosci, poza wszystkim przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, w kazdej chwili mozesz sie z nami skontaktowac!

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.