Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:21:53 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.251.2.27] said:
    550-5.7.25 [108.170.60.122] The IP address sending this message does not
    have a 550-5.7.25 PTR record setup, or the corresponding forward DNS entry
    does not 550-5.7.25 point to the sending IP. As a policy, Gmail does not
    accept messages 550-5.7.25 from IPs with missing PTR records. Please visit
    550-5.7.25  https://support.google.com/mail/answer/81126#ip-practices for
    more 550 5.7.25 information.
    189-20020a6304c6000000b0046fcf7ac293si10808194pge.767 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Jestem tak zmeczona, ze nie mam sily sie rozebrac... Chcialabym, zeby ktos zrobil to za mnie.
From: Melania Zelenyova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:19:34 +0300

Wiadomosc dla Ciebie.

Chcemy, aby randki online byly latwe i bezpieczne. Dlatego weryfikujemy kazdy nowy profil, na ktorym sie rejestrujesz, szyfrujemy wszystkie Twoje dane, aby uniemozliwic cyberprzestepcom ich kradziez, oraz aktywnie blokujemy profile o watpliwej aktywnosci. Teraz to tylko maly, ale wazny krok, aby upewnic sie, ze robisz wszystko, co musisz zrobic, aby Twoje zycie randkowe bylo bezpieczne.

Wiele z nich moze zataic dane osobowe w celu odbycia spotkania seksualnego, ale zawsze warto porozmawiac online przed umowieniem sie na osobiste spotkanie. Dobrym pomyslem jest wczesniejsza rozmowa wideo, poniewaz pomoze Ci to wyrobic sobie opinie o danej osobie. Od samego poczatku mow otwarcie o swoich preferencjach i pragnieniach, aby uniknac pozniej nieprzyjemnych niespodzianek.

Wybieraja nas najrozniejsi ludzie. Niektorzy szukaja partnerow na nocne wyjscie, inni na cale zycie. Wszyscy uzytkownicy sa wygodnie sortowane wedlug miasta, wiec nasza wyszukiwarka jest przede wszystkim dla tych, ktorzy szukaja kogos do spotkania z ich miasta. Jesli chcesz znalezc najbardziej popularne profile osob z Twojego miasta, mozesz je sprawdzic przed rejestracja na naszej stronie. Ale aby rozpoczac seks randki dla doroslych trzeba sie zarejestrowac i zalozyc konto.

Ci, ktorzy chca, sa juz otwarci na komunikacje i znajomosci, nie utrudniaja i latwo nawiazac z nimi kontakt. Skad wiesz, czy dziewczyna szuka powaznego zwiazku? Przeanalizuj profil. Ci, ktorzy sa powazni, zawsze wypelniaja informacje o sobie, celu poszukiwan, wskazuja wazne cechy przyszlego partnera. Jesli jest tam napisane "szukam przyjazni i towarzystwa, flirtu", nie zakladaj, ze kobieta zmieni zdanie i bedzie chciala zalozyc z Toba rodzine. Nie doszukuj sie ukrytego znaczenia w celu "znajdz przyjaciela i towarzysza".

Niezaleznie od tego, jaki jest Twoj cel, nasza strona pomaga ludziom znalezc odpowiednie dopasowanie. Kazdy moze wyrazic siebie, wyrzucic z siebie kompleksy i uprzedzenia, sprobowac czegos nowego, otworzyc caly swiat, w ktorym jest miejsce dla kazdego bez wzgledu na gusta, upodobania, orientacje, wiek, plec, wage czy stan cywilny. Dolacz teraz i zbliz sie do swojego szczescia! Ludzie wykonujacy wspolne i podobne zawody zawsze znajda tematy do rozmowy. Szybciej sie dogaduja, mysla bardziej intymnie, wspieraja sie wzajemnie i buduja trwale sojusze.

Online Chat 

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.    

Czy Twoj e-mail zostal dostarczony do skrzynki spamu? Prosze przeniesc to do kategorii - Skrzynka odbiorcza.

©2021 Znajomy | Antoniego Hryniewickiego 6, 80-340 Gdynia, Polska