Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:18:09 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mail.tgcz.cz[62.77.95.101] said: 550 No RDNS
    entry for 108.170.60.122 (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.35] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Vsechno nejlepsi!
From: Fuerst Ava <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:16:51 +0300

CLICK HERE 

Specialne Pro Vas!

Pro vyslovnou korespondenci pouzivejte emoji. Doporucujeme pouzivat emoji, abyste do svych zprav vnesli vice vyrazu. Muzete pouzit tresne, broskve, banany, lilky, kocicky, jazykove emotikony a dalsi. Jde o predstavivost a vulgarnost mysleni.
Dnes jsme pridali aktualizaci! Nyni je k dispozici vyhledavani podle ID profilu. Pokud se vam libi divka, muzete ji najit, zadejte jeji profil id: 01785827 do vyhledavaciho pole.
Jakmile se zaregistrujete, ziskate uvitaci bonus a VIP ucet se spoustou funkci na mesic!
Pokud se fotografie divky nezobrazi, presunte e-mail do slozky Dorucena posta. Krome videi, fotografii a zprav mame k dispozici take formaty textovych a zvukovych souboru. Zatimco textove soubory sirene prostrednictvim ruznych webovych stranek jsou velmi popularni, audio sex ve formatech MP3 a FLV je rozsiren jen omezene. K tomu musite pouzit ucet VIP.

Tyto e-maily uz nechci dostavat.