Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:16:19 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT012.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT014.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT014.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT014.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT014.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT014.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT014.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT014.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT014.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT014.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT014.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT014.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT014.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT014.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT014.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in virtual
    mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx10.se.isp-net.nl[217.149.218.2] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550-undeliverable
    address: host deliver01.tele2.isp-net.nl[private/dovecot-lmtp] 550-said:
    550 5.1.1 <[email-masked]> User doesn't exist: 550
    [email-masked] (in reply to RCPT TO command) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx10.se.isp-net.nl[217.149.218.2] said: 550 5.5.2
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Mailbox is full (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Ik kom net uit de badkamer, het is een beetje fris in een dunne kamerjas...
From: Kondratieva Yana <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:15:35 +0300

Wij zijn voor eerlijkheid. Wij hebben geen nepprofielen.

Maak geen verregaande plannen als je een meisje ontmoet dat je echt leuk vindt. Geef jezelf en haar de tijd om elkaar te leren kennen. Soms, na de vijfde date, realiseer je je dat de persoon niet geschikt is voor jou, je raakt overstuur dat het niet meer hetzelfde is. Hoe gemakkelijker de benadering van dating, hoe gemakkelijker en plezieriger dating zal zijn.

Regels voor communicatie in het echte leven. Leer de persoon zo goed mogelijk kennen voordat je hem in het echt ontmoet: ga niet akkoord met een ontmoeting of wissel geen contactgegevens uit na het eerste bericht van de persoon die je gaat ontmoeten. Doe je eerste ontmoetingen op openbare plaatsen die je goed kent. Als u zich ongemakkelijk voelt, verlaat dan de vergadering onder welk voorwendsel dan ook.

Een datingsite voor volwassenen: wat kan ik verwachten? Afspraakjes voor volwassenen impliceren niet altijd intimiteit. Maar als u wilt dat ze doorgaan, raden wij u niet aan om ze te zoeken op sites zonder registratie. Dergelijke portalen leggen hun gebruikers geen enkele beperking op, wat vaak leidt tot een ongemakkelijke sfeer binnen de gemeenschap.

Onze dating site is toegankelijk vanaf zowel PC's als mobiele gadgets, wat erg handig is, en er zijn plannen om in de toekomst een aparte applicatie voor smartphones te maken, wat het gebruik van de online service nog handiger zal maken.

Je hoeft niet meer blind te zoeken naar nieuwe vrienden en gelijkgestemden - met onze geavanceerde zoekfuncties kun je mensen vinden op hun hobby's en waarden. De typische "real life"-situaties, waarbij twee mensen die door een hobby met elkaar "in contact komen", elkaar vijandig gezind zijn omdat hun leven niet op elkaar is afgestemd, zullen zich niet voordoen. En dit is een ander belangrijk voordeel van internetcommunicatie binnen onze website.

Open Profile 

Ik wil deze e-mails niet meer ontvangen.    

Als de e-mail niet correct verschijnt, raden wij u aan deze te verplaatsen naar de - Inbox categorie.

©2001 Professionele Pick-Up Artiest | Sportlaan 2-1, 9728 PH Groningen, Nederland