Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:15:32 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error
    for name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT060.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT060.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT060.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT060.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT060.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT060.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT060.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT060.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT060.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT060.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT060.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM7EUR06FT060.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT007.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

Subject: Lach je lief naar iedereen? Of alleen ik?
From: Lena Montero <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:15:01 +0300

Dating voor volwassenen.

Wacht niet met een persoonlijke ontmoeting. De interesse in correspondentie vervaagt snel. Als je alle belangrijke onderwerpen bespreekt, zal er niet veel zijn om over te praten op een date. Maak een afspraak een week of twee nadat je met ze gesproken hebt en videochat van tevoren.

In het huidige levensritme is het moeilijk de tijd en de energie te vinden om iemand in het echt te leren kennen. En we hebben dit probleem opgelost. Zoek een metgezel die overeenstemt met uw interesses, hogere opleiding, gemeenschappelijke doelen en opvattingen over het leven. Ga met elkaar om, leer elkaar kennen en maak pas daarna een afspraak.

Wanneer u een datingsite bezoekt voor een serieuze relatie, is het de moeite waard uw profiel dienovereenkomstig in te vullen - met inbegrip van belangrijke aspecten van uw leven, persoonlijkheidskenmerken, gewoonten en activiteiten. U moet aangeven welke eigenschappen u in een partner wenst, om ongeschikte kandidaten meteen te kunnen uitsluiten. Wees niet bang om potentiГ«le huwelijkskandidaten af te schrikken en iets weg te laten - er zijn enorm veel gebruikers op deze site en je zult zeker mensen hebben die op zoek zijn naar jou met al je eigenaardigheden en eigenaardigheden. Via de datingsite kun je gelijkgestemden vinden voor groepsseks, fetisj en andere speciale vormen van intimiteit die niet openbaar worden gemaakt.

Maak contact wanneer u wilt - u kunt 24 uur per dag communiceren met mensen uit andere steden en landen, en berichten versturen en lezen wanneer het u uitkomt. Een groot aantal geregistreerde gebruikers en hun dagelijkse toevoegingen.

Er zijn veel manieren om elkaar te leren kennen, maar de meest praktische, handige en effectieve is online dating op onze website. Wat voor soort communicatie u ook zoekt, in welke stad u ook woont en hoe u er ook uitziet, wij kunnen u helpen de resultaten te krijgen die u wenst!

Click 

Uitschrijven van deze nieuwsbrief.    

Is uw e-mail in uw spambox terechtgekomen? Verplaats het alsjeblieft naar de - Inbox categorie.

©2018 Paradijs | 2516 EA Den Haag, Nederland