Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:14:33 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT012.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT012.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.capitar.com[188.40.16.121] said: 557 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable
    address: User unknown (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT060.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT060.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT060.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT060.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT060.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT060.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT060.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT060.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT060.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT060.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT060.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host hcc3.schonemail.nl[94.232.160.42] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>... 2AFAEUWS030344: Het adres waarnaar je geprobeerd
    hebt een e-mail te sturen, is niet (meer) in gebruik. Je e-mail is dan ook
    niet bij de geadresseerde aangekomen, maar is verwijderd. (in reply to RCPT
    TO command)

Subject: Laat me je gelukkig maken.
From: Krista Markova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:14:03 +0300

One-Stop Dating en Matchmaking Service.

De geautomatiseerde zoekopdracht zal beginnen met het scrollen door de foto's van degenen die aan uw parameters voldoen. Het enige wat u hoeft te doen is op de "ja" of "nee" hartjes te klikken om uw voorkeur te laten blijken. Degenen aan wie u ze hebt gegeven, zullen het zien en op dezelfde manier kunnen reageren. Als jullie elkaar leuk vinden, begin dan te communiceren zonder angst voor afwijzing. Probeer speed dating, het is je kans om plezier te hebben!

Statistisch gezien vindt een op de drie paren elkaar online, en een op de vijf huwelijken komt tot stand via online datingsites. Dus, je zult zeker slagen!

Het is altijd mogelijk om de gegevens op uw cv te wijzigen en het is zelfs noodzakelijk om dat te doen om de informatie actueel te houden. In het bijzonder kunt en moet u uw burgerlijke staat veranderen wanneer u uw zielsverwant via de site vindt. Hierdoor wordt uw profiel automatisch naar het juiste onderdeel van de bron overgebracht, zodat u bijvoorbeeld een partner kunt vinden voor een intiem triootje.

Degenen die willen, staan al open voor communicatie en kennissen, doen niet moeilijk en zijn gemakkelijk in contact te komen. Hoe weet je of een meisje op zoek is naar een serieuze relatie? Bestudeer het profiel. Degenen die serieus zijn, vullen altijd informatie in over zichzelf, het doel van hun zoektocht, geven de belangrijke kenmerken van een toekomstige partner aan. Als er staat "Ik ben op zoek naar vriendschap en gezelschap, flirten", ga er dan niet van uit dat een vrouw van gedachten zal veranderen en met jou een gezin wil stichten. Zoek niet naar verborgen betekenis in de "vind een vriend en metgezel" doelstelling.

Onze dating site kunt u gratis bladeren door profielen van gebruikers uit alle beschikbare steden. Met behulp van onze zoekfunctie kunt u de belangrijkste criteria in een keer opgeven en vervolgens overgaan tot het bekijken van alle geschikte aanbiedingen.

Open Chat 

Klik hier om u uit te schrijven voor de nieuwsbrief.    

Wij proberen ervoor te zorgen dat u niet in de war raakt door deze berichten en werken aan bugs. Als je je ongemakkelijk voelt bij de boodschap. Antwoord ons of verplaats de e-mail naar de - Inbox.

©2006 Makkelijk Daten | 2595 AA Den Haag, Nederland