Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:07:33 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Nowa opowiesc o szczesciu i sukcesie.
From: Morales Kerstin <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:05:57 +0300

OPEN 

Nasze funkcje sa standardowe - filtry na listach, wysylanie wiadomosci, polubienia i inne. Nasza specjalna cecha jest specjalna ochrona przed botami, tylko prawdziwi ludzie i algorytm, ktory podnosi Twoja strone wyzej dla szybszych i bardziej aktywnych odpowiedzi w korespondencji.
Strona, na ktorej nawet najladniejsze dziewczyny pisza jako pierwsze. Skap sie w kobiecej uwadze! Jeden miesiac darmowego konta VIP. Profile potwierdzone. Konkursy pieknosci i nagrody. 18+.
Zdjecia erotyczne moga byc wykonywane zarowno przez profesjonalne jak i amatorskie aparaty fotograficzne. zrodlem tych obrazow moga byc m.in. skany roznych fotografii (w tym z czasopism), zdjecia z aparatow cyfrowych, oraz materialy filmowe. Najczesciej stosowanym formatem jest JPEG. Jesli nie widzisz zdjecia, przenies je do kategorii - Skrzynka odbiorcza.

Wszystkie Kategorie!

Nie chcesz otrzymywac takich listow.