Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:05:00 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Witam. Widzialem cie dzisiaj we snie.
From: Filippi Marina <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:03:38 +0300

Marina
was online 7 minutes ago   

FREE REGISTRATION

O mne: Pomasujesz mi plecy w wannie? Zdejme majtki i bede mokra i uwodzicielska przed toba. Hmotnost: 67 Prsa: 3 ID: 07351301 Sexualni zajmy: Seks grupowy Growth: 169   

Rozpoczecie pracy jest proste: wystarczy sie zarejestrowac i znalezc odpowiednia osobe za pomoca naszej dosc poteznej wyszukiwarki. Zdjecie moze nie byc widoczne dla Ciebie, poniewaz zostales spamowany, ale nie ma problemu, po prostu przenies e-mail do skrzynki odbiorczej. Nastepnie, gdy sie zarejestrujesz, otrzymasz mily prezent na naszej stronie. Bedziecie mieli okazje wejsc do transmitowanych dziewczyn bez zakladania konta premium! Najmocniej przepraszamy za spowodowane niedogodnosci. Obiecujemy naprawic sytuacje wszelkimi sposobami, a takze przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, zawsze mozesz sie z nami skontaktowac!

Nie chcesz otrzymywac takich listow.