Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 03:02:11 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Wszystkiego najlepszego!
From: Milla Bini <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:00:27 +0300

Gotowi Na Wszystko! 

Nie trzeba miec zadnych specjalnych umiejetnosci, aby wspolpracowac z takimi serwisami. Mozesz wybrac interesujacego Cie partnera za pomoca kilku prostych ruchow. Komunikacja odbywa sie miedzy prawdziwymi ludzmi, wiec i w tym aspekcie nie trzeba sie uczyc niczego szczegolnego. Mozna po prostu byc soba i zblizyc sie do tych ludzi, ktorzy to lubia. Na szczescie na tych stronach jest sporo uzytkownikow.

Carola

OPEN PROFILE   

Amelie

OPEN PROFILE   

Annie

OPEN PROFILE   

Tatyana

OPEN PROFILE  

ONLINE CHAT 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.