Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 02:41:39 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: V zime je mi vZdycky zima, ale myslenky na tebe me hreji u srdce...
From: Lehmann Diana <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:41:08 +0300

Najdete Ji Na Webu!

ONLINE CHAT 

Jsme distribucni kanal pro sexy obsah webovych kamer. Obsah vytvareny webovymi kamerami lze rozdelit do dvou kategorii: normalni a soukroma sezeni 1 na 1. V soucasne dobe je nejoblibenejsi format 1 na 1. Pokud mate problemy s pristupem k obrazku divky v tomto e-mailu, musite e-mail presunout z kategorie spam do kategorie - Dorucena posta.
Vyberte si spravny cas pro odeslani eroticke zpravy. Pokud poslete zpravu v dobe, kdy je dotycna osoba zaneprazdnena, nebude to dobre. Je dobre vedet, co vas kamarad v danou chvili dela.
Ziskejte rok anonymity, kdyz se zaregistrujete na nasi sex seznamce! Pokud si prejete, muzete funkci ochrany soukromi vypnout.

Takove dopisy nechcete dostavat.