Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 02:41:00 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Ahoj, jsi nahodou muj princ, na ktereho jsem tak dlouho cekal?
From: Nine Teeuw <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:40:15 +0300

Send Message 

Nelibi se vam vas sexualni zivot? Mozna neco chybi? Pouzijte nase webove stranky. Nebojte se vyzkouset neco noveho, staci pouzit nas zdroj. Mnoho divek muze pomoci udelat sex pikantnejsi, zajimavejsi a vzrusujici.
Bezplatna registrace na tomto portalu - pomaha snadno navazat opravdu kvalitni vztahy a bavit se s nimi. A co je nejlepsi, VIP profil je na mesic zdarma!
Dnes jsme pridali aktualizaci! Nyni je k dispozici vyhledavani podle ID profilu. Pokud se vam libi divka, muzete ji najit, zadejte jeji profil id: 42217762 do vyhledavaciho pole.
Muze nastat problem s pristupem k fotografii, presunte e-mail do slozky Dorucena posta. Pokud nechcete mit ve vztahu zadnou zodpovednost a cenite si sve svobody, nase seznamka na jednu noc je to, co potrebujete. Predevsim budte zodpovedni a odmitnete vsechny pochybne nabidky, i kdyz se vam zdaji velmi lakave. Pri rychlem sexu je nejdulezitejsi bezpecnost.

Prvni Mesic Zdarma!

Takove dopisy nechcete dostavat.