Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 02:24:06 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.36] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: A ať zustane ve vasi pameti jako maly zazrak
From: Susanne Ebersbacher <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:23:42 +0300

ONLINE CHAT 

Nenechte Si Ujit Prilezitost!

Nelibi se vam vas sexualni zivot? Mozna neco chybi? Pouzijte nase webove stranky. Nebojte se vyzkouset neco noveho, staci pouzit nas zdroj. Mnoho divek muze pomoci udelat sex pikantnejsi, zajimavejsi a vzrusujici.
Tento web je na ceste k dokonalosti, dulezita je sprava, zda uzivatele tento zdroj pohodlne pouzivaji. Chcete-li tuto divku najit, zadejte do vyhledavaciho pole jeji ID : 67835275.
Zkuste to hned! Bezplatna registrace. Sluzby zakaznikum. Vyhledavani podle mesta. Ziskejte odmenu v podobe mesice zlateho profilu zdarma!
Eroticke snimky lze porizovat profesionalnimi i amaterskymi fotoaparaty. Zdrojem techto snimku mohou byt skeny ruznych fotografii (vcetne fotografii z casopisu), fotografie z digitalnich fotoaparatu a zabery z videi. Nejbeznejsim formatem je JPEG. Pokud fotografii nevidite, presunte ji do kategorie - Dorucena posta.

Tyto e-maily uz nechci dostavat.