Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 02:22:54 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.34] said: 550
    #5.1.0 Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Odpustis si, kdyZ me budes ignorovat?
From: Sofronova Milena <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:21:02 +0300

Je Ve Vasem Meste!

OPEN PROFILE 

Na sex tak ci onak mysli kazda divka. Nekdo okamzik pravdy jen odklada a nekdo jiny sve zamery okamzite oznami. K tomu slouzi nase webove stranky s moznosti duverneho setkani. K tomuto dopisu je prilozen obrazek divky s myslenkou na sex, pokud jej nevidite, vlozte dopis do kategorie Dorucena posta.
Vse je zdarma. Dulezite vedet! - Vsechny schuzky jsou dobrovolne a zalozene pouze na vzajemnych sympatiich. Nemluvime o prostituci, obchodovani s lidmi nebo jinych neprijemnych vecech.
Bezplatna registrace na tomto portalu - pomaha snadno navazat opravdu kvalitni vztahy a bavit se s nimi. A co je nejlepsi, VIP profil je na mesic zdarma!

Nemam zajem si dopis precist.