Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 02:11:57 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.251.2.27] said:
    550-5.7.25 [108.170.60.122] The IP address sending this message does not
    have a 550-5.7.25 PTR record setup, or the corresponding forward DNS entry
    does not 550-5.7.25 point to the sending IP. As a policy, Gmail does not
    accept messages 550-5.7.25 from IPs with missing PTR records. Please visit
    550-5.7.25  https://support.google.com/mail/answer/81126#ip-practices for
    more 550 5.7.25 information.
    l27-20020a63ba5b000000b00439398fcb63si12590867pgu.24 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Niech bedzie on pelen ciekawych i niezapomnianych wydarzen.
From: Samira Abril <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:10:11 +0300

Wysylaj wiadomosci, spotykaj sie i umawiaj na randki.

Dla bardziej produktywnych randki, zdecydowac, jaki typ osoby jestes zainteresowany, ich wieku i gdzie mieszkaja. Jesli znajdziesz kogos, kto Ci sie podoba, zacznij od sprawdzenia jego zdjecia, a nastepnie przeczytaj wszystkie informacje, ktore umiescil w swoim profilu - jego zainteresowania, hobby, upodobania, preferencje dotyczace randek i ich glowny cel. Ciesz sie swoim czasem, baw sie dobrze w sieci i nie pozwol, aby Twoje pracowite zycie stalo sie nudne i monotonne!

Rudowlose kobiety byly uwazane za mityczne od czasow starozytnych. Starozytni Grecy wierzyli, ze po smierci odradzaja sie jako wampiry. Z kolei hiszpanska sredniowieczna inkwizycja oskarzala rudowlosych o kradziez ognia piekielnego, a oni sami byli oskarzani o bycie czarownikami i czarownicami i paleni na stosie. Niemiecki seksuolog Werner Habermel stwierdzil w dlugoterminowym badaniu, ze kobiety o rudych wlosach czesciej uprawiaja seks. Rudowlose dziewczyny maja bardzo urazowa skore: siniaki i otarcia pojawiaja sie czesciej i szybciej niz u blondynek czy brunetek.

Tutaj mozesz zagrac w intrygujaca gre "lubie to" i od razu poznac ludzi, ktorych lubisz po zdjeciu. Mozesz pobrac aplikacje mobilne na Androida i iPhone'a, aby pozostac w kontakcie przez caly czas. Wiele profili jest oznaczonych plakietka weryfikacyjna - co oznacza, ze wszystkie dane w nich zawarte sa sprawdzone i prawdziwe.

Znajdz nowych przyjaciol i ludzi, z ktorymi mozesz porozmawiac. Czat na naszej stronie randkowej za darmo i dostepne 24 godziny na dobe! Poszukaj osob do wspolnej podrozy. "Nie chce podrozowac sam" - myslisz? I jest to zupelnie normalne zyczenie! Znajdz towarzysza online, wymien sie numerami telefonow i wyrusz na wakacje z przyjemnoscia! Mozliwosci serwisu pomoga znalezc nie tylko towarzyszy podrozy, ale takze osoby do milego spedzenia czasu podczas wakacji!

Mozesz okreslic region, aby wyszukac podobnie myslacych ludzi w swoim miescie - mozesz byc zaskoczony, gdy dowiesz sie, jak wielu interesujacych ludzi mieszka w poblizu Ciebie. Nie ma tez zadnych kosztow finansowych - rejestracja i edycja profilu jest calkowicie bezplatna.

Click Here 

Nie chcesz otrzymywac takich listow.    

W tej chwili trwa konserwacja techniczna. Przenies swoj e-mail do skrzynki odbiorczej.

©2004 Prawdziwe Randki | plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, Polska