Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 02:11:51 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Czesc! Sprzedaje szczescie! A ja moge ci go dac za darmo.
From: Marie Boule <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:09:43 +0300

Marie
was online 44 minutes ago   

Sexualni zajmy: Anal fisting Growth: 165 Hmotnost: 70 ID: 06725329 Prsa: 2 O mne: Nie trac mnie z oczu, jestem Twoja szansa na mile spedzenie czasu z dziewczyna, ktora w seksie jest gotowa na wszystko.   

Z cala szczeroscia prosimy o wybaczenie za niedogodnosci, ktore Panstwu dajemy. Dajemy Ci slowo, aby poprawic sytuacje bez wzgledu na wszystko, tym wszystkim przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, mozesz skontaktowac sie z nami w kazdej chwili! Dziewczyny na naszym portalu randkowym publikuja swoje nagie zdjecia, tak jak w tym e-mailu, jesli nie widzisz zdjecia, przenies wiadomosc do swojej skrzynki odbiorczej. Nasz proces rejestracji jest prosty, a nasz zespol moderatorow szybko reaguje. Nasze uslugi minimalizuja mozliwosc pojawienia sie falszywych profili.

Open Site

Nie chcesz otrzymywac takich listow.