Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 02:11:05 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host smtp-in.quick.cz[90.176.151.97] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable address: host
    160.218.169.67[160.218.169.67] said: 550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient
    address rejected: User unknown in virtual mailbox table (in reply to RCPT
    TO command) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Tvoje jmeno me okamZite zacalo vzrusovat...
From: Siegel Wera <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:09:28 +0300

Wera
was online 13 minutes ago   

CLICK HERE

O mne: Mam napsat do profilu, ze umim dobre kourit?) Nebo treba rict, jakou mam peknou postavu?) Hmotnost: 53 Prsa: 3 ID: 25266045 Sexualni zajmy: Poza jezdkyne pozpatku Growth: 166   

Program vybira kandidaty, kteri jsou si navzajem blizci. Pokud se vas dopis dostal do spamu a fotografie divky se neotevre, pro zobrazeni fotografie byste meli presunout tento dopis do dorucene posty. Prosime vas o odpusteni za vsechny problemy, ktere jsme vam zpusobili. Mate nase slovo, ze situaci bezpodminecne napravite. Nezapomente, ze se na nas muzete kdykoli obratit, pokud budete potrebovat nasi pomoc.

Kliknutim sem se z odberu newsletteru odhlasite.