Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 02:01:26 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.1.1 Account
    not found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.1.1 Account
    not found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.1.1 Account
    not found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.1.1 Account
    not found / Nie ma takiego konta (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.interia.pl[217.74.65.64] said: 550 5.2.1
    Mailbox not available / Konto niedostepne (in reply to RCPT TO command)

Subject: Niech otaczaja Cie ludzie wyrozumiali, dobroduszni i lojalni.
From: Sanchez Ingrid <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:50:41 +0300

Ingrid
was online 57 minutes ago   

Growth: 161 Sexualni zajmy: Seks w stylu klasycznym ID: 78693899 Prsa: 2 Hmotnost: 52 O mne: Opalona goraca na seks niegrzeczna   

Send Message

Z cala szczeroscia prosimy o przeproszenie za klopoty, ktore Ci wysylamy. Dajemy slowo do przywrocenia sytuacji bez wzgledu na wszystko, dodatkowo przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, zawsze mozesz sie z nami skontaktowac! Musisz przeniesc swoj spam e-mail, aby zobaczyc zdjecie, a my oferujemy Ci darmowe 3 dni konta premium na naszej stronie randkowej. Znajdz swojego partnera juz dzis!

Nie chcesz otrzymywac takich listow.