Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 02:00:53 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.36] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.38] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Ať vas dnes ceka dobry, laskavy a vesely den
From: Markina Charlotte <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:59:02 +0300

Vyzkousejte Si Ji Zdarma! 

Jsem spravcem intimni seznamky. Mame jedinecnou nabidku. Prave ted do vaseho mesta prijizdi divka jmenem Erica. Je to nase stala a dulezita klientka. Prisla od ni zadost o nalezeni muze. Hleda schuzku pro perverzni sex. Tuto sluzbu neposkytujeme poprve a muzeme vam rict, ze pokud se s ni setkate, nebudete litovat. Opravdu miluje sex! Proste se zblazni, kdyz nema sex 1 den. Pokud vas tato nabidka zaujala, zavolejte ji. Jeji telefonni cislo najdete na jejim profilu. Nebo ji napiste zpravu na webu a ona vam odpovi. S pozdravem, sprava webu.

Elisabeth

Open Chat   

Simone

Open Chat   

Rieke

Open Chat   

Lydia

Open Chat  

Join for FREE 

Kliknutim sem se z odberu newsletteru odhlasite.