Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:54:56 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.mail.mp.pl[195.150.68.160] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: User unknown in local recipient
    table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No
    mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Czesc! Sprzedaje szczescie! A ja moge ci go dac za darmo.
From: Gretha Campelo <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:51:23 +0300

Szukaj wedlug zawodu, aby znalezc ludzi, z ktorymi masz cos wspolnego.

Wiele osob korzysta z naszej strony, aby poznac obcokrajowcow, a nastepnie przeniesc sie za granice. Dotyczy to nie tylko dziewczat, ale takze mezczyzn - dzis dosc powszechne sa zwiazki i malzenstwa, ktore moga calkowicie zmienic twoje zycie. Co wiecej, nawet przyjazny kontakt z obcokrajowcami, ktory nie ma na celu nawiazania powaznej relacji, poprawia znajomosc jezyka. Strona pozwala nie tylko na dobra zabawe, ale rowniez na nauke jezyka bez koniecznosci korzystania z drogich, profesjonalnych korepetytorow!

Eksperci twierdza, ze idealny czas na rozmowe uzupelniajaca po pierwszej randce to 2-4 dni, ale nie dluzej niz 4-5 dni. Jesli zadzwonisz zbyt wczesnie, moze to byc uznane za krok desperacji.

Randki starsze kobiety, mlode dziewczyny, mezczyzni w roznym wieku i preferencji jest dostepna. Staramy sie pozyskac aktywna publicznosc, ktora jest gotowa do spotkania w najblizszym czasie. Czatuj, wymieniaj numery telefonow i wez darmowe randki dla doroslych z online do offline.

Oficjalna rejestracja daje Ci dostep do wszystkich funkcji serwisu randkowego: Przegladanie i komentowanie zdjec. Wymiana wiadomosci na czacie osobistym. Stworz pelnowartosciowy profil. Dostep do uslug premium. Wysylanie i odbieranie polubien.

Szukasz prawdziwej milosci, najlepszego przyjaciela lub ciekawego towarzysza? Nasza oficjalna strona randkowa jest tutaj, aby polaczyc serca i szerzyc radosc z komunikacji. Dzis zarejestrowanych jest kilka milionow uzytkownikow. Wielu z nich nawiazalo przyjaznie i stworzylo silne rodziny dzieki naszemu portalowi randkowemu.

OPEN 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.    

E-mail jest dostarczany do Ciebie przez Twoja aktywnosc randkowa.

©2017 Randki Dla Ciebie | Stawki 2, 00-193 Warszawa, Polska