Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:54:53 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Z pewnoscia nie wygladasz na zlodzieja, ale mimo to z latwoscia udalo ci sie skrasc moj spokoj.
From: Viinikainen Antje <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:52:42 +0300

Wszystkie Kategorie! 

Wszystkie randki sa dobrowolne i oparte jedynie na wzajemnej sympatii. Prostytucja, handel ludzmi czy inne nieprzyjemnosci nie wchodza w gre. Tylko zdrowy, legalny i zgodny z prawem seks miedzy dwojgiem doroslych i niezaleznych ludzi.

Caroline

LIke   

Lina

LIke   

Gertrude

LIke   

Bea

LIke  

Open Chat 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.