Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:53:31 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error
    for name=gmail.pl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: W tym dobrym dniu, niech niebo, slonce, chmury i cala natura
From: Patry Kerstin <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:50:16 +0300

Przepisy na jesienne roztkliwianie sie.

Prosty i bogaty w funkcje, popularny i autorytatywny, interesujacy i wyjatkowy, nasz serwis randkowy zaskoczy Cie raz po raz wielka roznorodnoscia profili z calego swiata i precyzyjnym doswiadczeniem w kojarzeniu. Zapomnij o byciu samotnym - komunikuj sie, flirtuj, zakochaj sie, buduj zwiazek, wez slub i badz szczesliwy!

Badania wykazaly, ze ludzie chetniej poznaja uzytkownikow, jesli na zdjeciu wyraznie widac Twoja twarz. Okulary przeciwsloneczne, kapelusze z szerokim rondem nie pozwola Ci byc widocznym, potencjalny partner prawdopodobnie przejdzie obok Ciebie obojetnie. Ељwieze, wysokiej jakosci zdjecie z otwartym usmiechem i zyczliwym spojrzeniem to klucz do sukcesu!

Dlaczego czatowanie online jest nie tylko zabawne, ale takze produktywne? Istnieje wiele zalet towarzystwa online: brak ograniczen terytorialnych - znalezienie przyjaciol i prawdziwej milosci nie jest ograniczone do jednej miejscowosci, mozna znalezc "te jedyna" osobe w innym kraju, a nawet na innym kontynencie.

Nasz profil jest tak prosty, jak to tylko mozliwe: nie musisz nic robic, aby opanowac jego podstawowe funkcje. Przyjazne narzedzia wyszukiwania i intuicyjna nawigacja pozwalaja na latwe poruszanie sie po bazie uzytkownikow i rozpoczecie dialogu z interesujacymi Cie osobami.

Mozesz od razu wskazac swoje glowne pragnienia i wymagania, swoje warunki, mozliwosci, tabu i preferencje. Mecz nie potrwa dlugo.

OPEN SITE 

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.    

E-mail jest dostarczany do Ciebie przez Twoja aktywnosc randkowa.

©2012 Szybkie Randki | Powstancow Slaskich 95, 53-332 Wroclaw, Polska