Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:52:22 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.251.2.27] said:
    550-5.7.28 [108.170.60.122       1] Our system has detected an unusual rate
    of 550-5.7.28 unsolicited mail originating from your IP address. To protect
    our 550-5.7.28 users from spam, mail sent from your IP address has been
    blocked. 550-5.7.28 Please visit 550-5.7.28
    https://support.google.com/mail/?p=UnsolicitedIPError to review our 550
    5.7.28 Bulk Email Senders Guidelines.
    e20-20020a170902f11400b0018554535de8si9876649plb.83 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Pieknego nastroju i spelnienia cudow, milych niespodzianek i radosnych chwil.
From: Anette Riskaova <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:49:13 +0300

To Nasze Urodziny! 

Codziennie odwiedzaja nas tysiace uzytkownikow. Przeszukaj nasze popularne serwisy randkowe, a byc moze juz teraz znajdziesz bratnia dusze, przyjaciela lub interesujacego towarzysza. Wszystko, co musisz zrobic, to zarejestrowac sie i rozpoczac interakcje z ofertami innych czlonkow. Moze teraz chcesz napisac do osoby, ktora zostanie Twoim partnerem!

Annett

Open   

Pamela

Open   

Sabrina

Open   

Valentina

Open  

OPEN SITE 

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.