Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:50:53 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Uwazaj na swoj nastroj - dobry dzien zalezy tylko od Twojego usmiechu!
From: Neal Lisel <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:48:17 +0300

Lisel
was online 40 minutes ago   

Prsa: 2 ID: 95741771 Hmotnost: 58 Growth: 179 Sexualni zajmy: V pozycja O mne: Bogini o pieknych ksztaltach poszukujaca kochanka, ale nie milosci. Napisz lub zadzwon do mnie, a ja dam Ci najslodsza przygode z seksem   

SEND MESSAGE

Wybacz nam spowodowane problemy. Ciekawa funkcja naszego serwisu jest wyswietlanie przyblizonej odleglosci do lokalizacji uzytkownika (geolokalizacja). Mozesz wiec znalezc nowego przyjaciela lub partnera nawet w swoim wlasnym sasiedztwie. Jesli Twoj list trafil do spamu, a zdjecie dziewczyny sie nie otwiera, to aby wyswietlic zdjecie, nalezy przeniesc ten list do Skrzynki odbiorczej.

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.