Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:50:15 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210] said: 550
    5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: User unknown in
    relay recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Zwiazki. Nie zaczynaja sie w lozku.
From: Nordby Kathi <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:48:17 +0300

Milosc I Pasja!

Jesli nie widzisz obrazka, po prostu przenies wiadomosc do skrzynki odbiorczej. Filmy erotyczne moga byc dystrybuowane w roznych formatach. Najpopularniejsze z nich to MPEG, WMV i QuickTime. Oferujemy streaming filmow online.
Sposrod wszystkich uczestnikow naszej strony, tylko 11% kobiet szuka mezczyzn, ktorzy lubia pozycje misjonarska. 32% kobiet lubi gorna pozycje do seksu. 16% kobiet lubi pozycje odwroconej kowbojki, tzn. tylem do mezczyzny. Najbardziej popularna i ulubiona pozycja dla plci pieknej okazal sie seks od tylu. 46% kobiet wyrazilo swoje zamilowanie do seksu w pozycji na pieska. Tak czy inaczej, znajdziesz odpowiednia dziewczyne dla siebie.
Poszukiwanie partnerki na tej stronie jest uproszczone i trzeba wpisac jej ID: 01735299.
Rejestracja na stronie jest bezplatna. Otrzymujesz od nas prezent! Jest to Zloty Profil na miesiac i miejsce w pierwszej setce rankingu wyszukiwania!

SEND MESSAGE 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.