Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:30:02 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: V tento jasny den vam preji zarivou naladu!
From: Syversen Wibke <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:29:38 +0300

VYUZIJTE JI!

Jsme distribucni kanal pro sexy obsah webovych kamer. Obsah vytvareny webovymi kamerami lze rozdelit do dvou kategorii: normalni a soukroma sezeni 1 na 1. V soucasne dobe je nejoblibenejsi format 1 na 1. Pokud mate problemy s pristupem k obrazku divky v tomto e-mailu, musite e-mail presunout z kategorie spam do kategorie - Dorucena posta.
Chcete vedet, proc vam byla tato divka poslana, podivejte se na jeji profil! Najdete jeji profil podle ID profilu: 88667113.
Ziskejte tydenni darky na nasich strankach. Dostante se mezi 100 nejlepsich ze sve zeme!
Nas projekt je popularni po celem svete, soude podle pocitadla na hlavni strance v dobe psani clanku ma v systemu vice nez 180 milionu lidi.

Open Site 

Tyto e-maily uz nechci dostavat.