Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:27:53 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

Subject: Jestes jedyna osoba na swiecie, na ktorej ramieniu mozesz sie zdrzemnac...
From: Penzo Ava <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:25:09 +0300

Nie Musisz Placic! 

Jakie sa mozliwosci? Jesli szukasz prawdziwej milosci lub interesujacego kontaktu, mozesz to zrobic bez rejestracji, ale zalecamy uzyskanie zweryfikowanego profilu. To jedyny sposob na uzyskanie dostepu do zaawansowanych metod matchmakingu. Nasz nowoczesny system wyszukiwania obejmuje ponad 100 kryteriow i pozwala na wybor poprzez: plec, orientacje, wiek, miasto zamieszkania, wyglad, zainteresowania, znak zodiaku, obszar dzialania. Komunikuj sie na naszym portalu randkowym za darmo i dostepnym 24 godziny na dobe!

Kathrin

Open Chat   

Solveig

Open Chat   

Susie

Open Chat   

Sara

Open Chat  

Click 

Nie chcesz otrzymywac takich listow.