Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:26:47 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host plusnet.cyfrowypolsat.pl[79.171.5.25] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: User unknown in virtual
    mailbox table. Usluga Plusnet zostala zamknieta. / The Plusnet service has
    been closed down. (https://www.plus.pl/uslugi/konta-e-mail) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Tak samo jak ludzie, zwierzeta, a nawet owady.
From: Horton Sybylle <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:24:12 +0300

Sybylle
was online 13 minutes ago   

Click Here

O mne: Z taka pieknoscia jak ja, bedziesz wiedzial, ze jest szczescie. Hmotnost: 50 Prsa: 2 ID: 10021028 Sexualni zajmy: Byc na gorze w seksie Growth: 174   

Jesli nie chcesz dlugich relacji, nasz zasob jest dla Ciebie. Jest tu wielu porzadnych ludzi, a szansa na wpadniecie na falszywego jest minimalna. Chcesz miec dostep do zdjecia? Przenies list do kategorii - skrzynka odbiorcza. Dajemy darmowe profile VIP dla nowych czlonkow. Ilosc jest ograniczona! Szczerze prosimy o przebaczenie za klopoty, ktore nam sprawilismy. Obiecujemy, ze na pewno przywrocisz te okolicznosci, a dodatkowo przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, zawsze mozesz sie do nas zwrocic!

Nie chcesz otrzymywac takich listow.