Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:26:40 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.251.2.27] said:
    550-5.7.25 [108.170.60.122] The IP address sending this message does not
    have a 550-5.7.25 PTR record setup, or the corresponding forward DNS entry
    does not 550-5.7.25 point to the sending IP. As a policy, Gmail does not
    accept messages 550-5.7.25 from IPs with missing PTR records. Please visit
    550-5.7.25  https://support.google.com/mail/answer/81126#ip-practices for
    more 550 5.7.25 information.
    g2-20020a63f402000000b0042b57d7bc14si11321470pgi.763 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: To niesamowite, jak zwykle zdjecie moze przekazac tak wiele emocji.
From: Moench Rosi <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:24:42 +0300

OPEN CHAT 

Milosc I Pasja!

Nasze funkcje sa standardowe - filtry na listach, wysylanie wiadomosci, polubienia i inne. Nasza specjalna cecha jest specjalna ochrona przed botami, tylko prawdziwi ludzie i algorytm, ktory podnosi Twoja strone wyzej dla szybszych i bardziej aktywnych odpowiedzi w korespondencji.
Moze wystapic problem z dostepem do zdjecia, przenies wiadomosc do skrzynki odbiorczej. Jesli nie chcesz zadnej odpowiedzialnosci w zwiazku i cenisz swoja wolnosc, nasz serwis randkowy na jedna noc jest tym, czego potrzebujesz. Przede wszystkim badz odpowiedzialny i odrzucaj wszelkie podejrzane oferty, nawet jesli wydaja Ci sie one bardzo atrakcyjne. Bezpieczenstwo jest najwazniejsza rzecza, jesli chodzi o szybki seks.
Myslimy, ze szukasz godnej dziewczyny dla swojego zycia seksualnego, ta dziewczyna ma seksowne filmy bezposrednio w jej profilu, wystarczy wpisac jej id profilu: 71792976.
Sprobuj teraz! Bezplatna rejestracja. Obsluga klienta. Wyszukiwanie w miescie. Odbierz swoja nagrode w postaci darmowego miesiaca zlotego profilu!

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.