Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:26:39 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Jest juz bardzo poźno, bardzo pragne intymnosci... z moja poduszka.
From: Zazilia Martinakova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:24:28 +0300

Zazilia
was online 20 minutes ago   

Growth: 161 Sexualni zajmy: Pozycja orla ID: 41242599 Prsa: 2 Hmotnost: 68 O mne: Tender dziewczyna spotkac mily facet lub rodzaj czulego czlowieka na krotki zwiazek.   

CLICK

Z powazaniem prosimy o wybaczenie za niedogodnosci, ktore Ci wysylamy. Obiecujemy Panstwu wszelkimi sposobami naprawienie okolicznosci, lacznie z przypomnieniem, nagle nasza pomoc bedzie dla Panstwa przydatna, zawsze mozecie sie do nas zwrocic! Zmiana lub zmiana zawartosci serwera wymaga prac technicznych, czasami zajmuje to kilka godzin. Mozesz zaobserwowac problemy z otwieraniem zdjec. To nie problem, najprosciej byloby przeniesc ten list do skrzynki odbiorczej. Ciekawa funkcja naszego serwisu jest wyswietlanie przyblizonej odleglosci do lokalizacji uzytkownika (geolokalizacja). Mozesz wiec znalezc nowego przyjaciela lub partnera nawet w swoim wlasnym sasiedztwie.

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.