Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:25:02 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Czlowieku, czy ty masz marzenia? Mam marzenie, zeby sie z toba spotkac.
From: Susan Faraova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:23:37 +0300

Susan
was online 16 minutes ago   

Online Chat

O mne: zadza seksu napedza nas wszystkich do tego erotycznego serwisu randkowego. Hmotnost: 59 Prsa: 2 ID: 19366625 Sexualni zajmy: Pozowanie do zamku Growth: 156   

Rozpoczecie pracy jest proste: wystarczy sie zarejestrowac i znalezc odpowiednia osobe za pomoca naszej dosc poteznej wyszukiwarki. Ze wzgledow technicznych obraz w tym liscie moze nie byc wyswietlany, w tym celu nalezy przeniesc list do kategorii Skrzynka odbiorcza. Za kazdym razem, gdy cos sie dzieje i nie jest to pierwszy raz, prosimy o wybaczenie i postaramy sie byc lepsi.

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.