Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:25:01 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.251.2.27] said:
    550-5.7.25 [108.170.60.122] The IP address sending this message does not
    have a 550-5.7.25 PTR record setup, or the corresponding forward DNS entry
    does not 550-5.7.25 point to the sending IP. As a policy, Gmail does not
    accept messages 550-5.7.25 from IPs with missing PTR records. Please visit
    550-5.7.25  https://support.google.com/mail/answer/81126#ip-practices for
    more 550 5.7.25 information.
    pb7-20020a17090b3c0700b00205f5f70bcdsi11516129pjb.98 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

Subject: Mam pragnienie, aby znaleźc szczescie po obejrzeniu Twojego profilu.
From: Pannekoek Gesine <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:23:00 +0300

Chcesz wiedziec dlaczego ta dziewczyna zostala wyslana do Ciebie, spojrz na jej profil! Znajdz jej profil po ID jej profilu: 98634004.
Uzyskaj rok anonimowosci po zarejestrowaniu sie na naszej stronie sex randki! Bedziesz mogl wylaczyc funkcje prywatnosci, jesli chcesz.
Nasz projekt jest popularny na calym swiecie, sadzac po liczniku na stronie glownej w momencie pisania artykulu ma ponad 180 milionow osob w systemie.
Jesli nie widzisz zdjecia dziewczyny, przenies wiadomosc do skrzynki odbiorczej. Oprocz filmow, zdjec i wiadomosci, mamy formaty, ktore obejmuja pliki tekstowe i dzwiekowe. Podczas gdy pliki tekstowe rozpowszechniane za posrednictwem roznych stron internetowych sa bardzo popularne, seks audio w formatach MP3 i FLV ma tylko ograniczona dystrybucje. W tym celu musisz uzyc konta VIP.

Tylko Dla Czlonkow!

ONLINE CHAT 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.