Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:24:09 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Od chwili, gdy cie ujrzalem, w moja dusze wkradly sie watpliwosci - czyzbys uciekl z krolestwa?
From: Urbanova Vladislav <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:21:27 +0300

Vladislav
was online 58 minutes ago   

Hmotnost: 52 Sexualni zajmypo: Pozycja orla Growth: 170 ID: 42524867 Prsa: 3 O mne: Diabel z cyckami. Jestem diablem z natury, niegrzecznym, dziwkarzem, mam nawet rogi)))   

Filtr spamu jest teraz znacznie bardziej rygorystyczny, w tym liscie znajduje sie zdjecie dziewczyny, ktora jest gotowa na wszystko! Aby zobaczyc jej zdjecie, zalecamy przeniesienie listu do kategorii Skrzynka odbiorcza. Z cala szczeroscia prosimy o przebaczenie za klopoty, ktore wam wnosimy. Przyrzekamy Ci jak najlepiej poprawic sytuacje, tym wszystkim przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, mozesz do nas w kazdej chwili napisac! Duza grupa osob w wieku powyzej 18 lat jest tutaj w poszukiwaniu zalotnych partnerow do powaznych, dlugoterminowych zwiazkow.

Open

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.