Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:21:13 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mail.poczta.pl[194.181.93.175] said: 550
    Unrouteable address (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

Subject: Pamietasz mnie? Spotkalismy sie we snie. Ale ja bylem na bialym koniu.
From: Karin Vachon <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:19:46 +0300

Obejrzyj Jej Zdjecie Za Darmo! 

Randki online dla doroslych: czego sie spodziewac? Intymne randki dla doroslych nie zawsze oznaczaja intymnosc. Ale jesli chcesz, aby nadal byly, nie zalecamy probowac znalezc je na stronach bez rejestracji. Portale te nie ograniczaja w zaden sposob swoich uzytkownikow, co czesto prowadzi do niekomfortowej atmosfery w spolecznosci.

Kaete

LIKE   

Sahra

LIKE   

Valeria

LIKE   

Rita

LIKE  

Send Message 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.