Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:20:33 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host nmx-1.gadu-gadu.pl[91.197.12.38] said: 550 5.7.1
    Client host rejected: cannot find your reverse hostname, [108.170.60.122]
    (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Twoje piekno jest nieporownywalne. Jestes jedyny w swoim rodzaju!
From: Elmers Agatha <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:19:06 +0300

Stan Sie Popularny! 

Codziennie odwiedzaja nas tysiace uzytkownikow. Przeszukaj nasze popularne serwisy randkowe, a byc moze juz teraz znajdziesz bratnia dusze, przyjaciela lub interesujacego towarzysza. Wszystko, co musisz zrobic, to zarejestrowac sie i rozpoczac interakcje z ofertami innych czlonkow. Moze teraz chcesz napisac do osoby, ktora zostanie Twoim partnerem!

Gesine

OPEN   

amilia

OPEN   

Franzisca

OPEN   

Margarita

OPEN  

CLICK 

Nie chcesz otrzymywac takich listow.