Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:17:40 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host nmx-1.gadu-gadu.pl[91.197.12.38] said: 550 5.7.1
    Client host rejected: cannot find your reverse hostname, [108.170.60.122]
    (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is disabled
    or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Lekarz poradzil mi, zebym brala witaminy na dobry nastroj.
From: Graca Thilda <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:16:33 +0300

Nie Musisz Placic! 

Codziennie odwiedzaja nas tysiace uzytkownikow. Przeszukaj nasze popularne serwisy randkowe, a byc moze juz teraz znajdziesz bratnia dusze, przyjaciela lub interesujacego towarzysza. Wszystko, co musisz zrobic, to zarejestrowac sie i rozpoczac interakcje z ofertami innych czlonkow. Moze teraz chcesz napisac do osoby, ktora zostanie Twoim partnerem!

Rosemarie

SEND MESSAGE   

Merle

SEND MESSAGE   

Christl

SEND MESSAGE   

Anke

SEND MESSAGE  

Click Here 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.