Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:17:00 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Tak niezwykle imie moze nadac tylko niezwykla osoba. Czy mam racje?
From: Sofi Lapteva <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:15:17 +0300

Zadzwon Do Niej!

ONLINE CHAT 

Aby zobaczyc zdjecie dziewczyny nalezy przeniesc list do kategorii - Skrzynka odbiorcza. W oparciu o dystrybucje materialow erotycznych stworzylismy unikalna miedzynarodowa gospodarke: sex modelki z roznych krajow wykonuja pokazy erotyczne i komunikuja sie z klientami z roznych krajow. Utrzymujemy "biuro" ze specjalnymi lokalizacjami dla modelek lub zapewniamy interfejs dla modelek do pracy z domu, z wlasnym komputerem i kamera internetowa.
Powinienes przejsc do ufnej relacji z dziewczyna, aby mogla czuc sie komfortowo i swobodnie. Pozwol dziewczynie poznac Cie troche lepiej, aby mogla na Tobie polegac w kazdym aspekcie.
Darmowa rejestracja na tym portalu - pomaga latwo tworzyc naprawde jakosciowe relacje i dobrze sie przy nich bawic. Co najlepsze, profil VIP jest darmowy przez miesiac!

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.