Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:16:46 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Wszystkie poczatki przyniosa bezprecedensowy sukces, uznanie i spelnienie marzen.
From: Baur Emily <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:15:16 +0300

Emily
was online 38 minutes ago   

O mne: Z taka dziewczyna jak ja mezczyzna nie chce wyczolgac sie z lozka tak dlugo, jak to mozliwe. Hmotnost: 66 Growth: 167 ID: 93688987 Sexualni zajmy: Domination Prsa: 2   

Registration

Musisz przeniesc swoj spam e-mail, aby zobaczyc zdjecie, a my oferujemy Ci darmowe 3 dni konta premium na naszej stronie randkowej. Dating bedzie jasniejsze i bardziej przyjemne! Mamy nadzieje, ze kazdy bedzie zadowolony z naszych uslug. Z cala szczeroscia przepraszamy za niedogodnosci, ktore Panstwu spowodowalismy. Obiecujemy naprawic wszystko bez wzgledu na wszystko, a takze przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, mozesz skontaktowac sie z nami w kazdej chwili!

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.