Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:13:24 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service
    error for name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of
    requested type

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT018.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT018.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT018.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT018.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT018.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT018.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT018.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT018.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT018.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.capitar.com[188.40.16.121] said: 557 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable address: User
    unknown (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx10.se.isp-net.nl[217.149.218.2] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550-undeliverable address:
    host deliver04.tele2.isp-net.nl[private/dovecot-lmtp] 550-said: 550 5.1.1
    <[email-masked]> User doesn't exist: 550 [email-masked] (in reply to
    RCPT TO command) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Heb je het daar toevallig... mijn geluk?
From: Milano Karolin <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:13:03 +0300

Echte dating en honderden gratis vrouwen in uw stad!

Wij willen online dating makkelijk en veilig maken. Daarom controleren wij elk nieuw profiel waarbij u zich aanmeldt, versleutelen wij al uw gegevens om te voorkomen dat cybercriminelen ze stelen, en blokkeren wij actief profielen met twijfelachtige activiteiten. Nu is het nog maar een kleine maar belangrijke stap om ervoor te zorgen dat u alles doet wat nodig is om ervoor te zorgen dat uw datingleven veilig is.

Experts zeggen dat de ideale tijd voor een follow-up gesprek na een eerste date 2-4 dagen is, maar niet langer dan 4-5 dagen. Als je te vroeg belt, kan dat als een wanhoopsdaad worden opgevat.

We hebben het niet alleen over het feit dat de website veel profielen bevat van mensen uit alle steden van ons land en de buurlanden, maar ook over de breedte van het doelpubliek, dat met recht honderd procent kan worden genoemd. Wat betekent dat? Mensen van alle leeftijden, met alle soorten uiterlijk en gevarieerde interesses communiceren hier. Dating heeft ook totaal verschillende doelstellingen - van casual hook-ups tot seksuele partnerschappen en gezinsvorming. Klop gewoon en ze zullen de deur voor je open doen!

Onder de voornaamste doeleinden van dating kunnen we noemen: regelmatige ontmoetingen voor seks; eenmalige relatie zonder verplichting; het maken van video-oproepen voor virtuele seks; seks in andere steden en landen tijdens reizen, zakenreizen; zoeken naar paren of partners voor een nieuwe ervaring.

Geavanceerd zoeken, zeer gedetailleerde profielen, fotoalbum met onze beste foto's, psychologische polls, nuttige artikelen - we zijn serieus over het ervoor zorgen dat u alleen gelukkige partners te vinden.

OPEN CHAT 

Klik hier om u uit te schrijven voor deze e-mail.    

Is uw e-mail in uw spambox terechtgekomen? Verplaats het alsjeblieft naar de - Inbox categorie.

©2007 Vriend Voor Een Uurtje | 2595 AA Den Haag, Nederland