Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 01:12:48 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR02FT030.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR02FT030.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT008.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT008.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT008.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT008.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT008.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT008.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT008.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT008.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT008.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT008.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT008.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT008.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT008.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT008.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.6.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR02FT008.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said:
    550-5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User
    unknown in virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

Subject: Als je dag gevuld wil zijn met onvergetelijke gevoelens, hoef je hem alleen maar met mij door te brengen.
From: Onink Christiane <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:12:23 +0300

Dating voor volwassenen.

Mensen hebben zich de laatste tijd ingeschreven op datingsites met het doel een serieuze relatie op te bouwen, een geliefde en liefhebbende te vinden. Niet iedereen is op zoek naar hetzelfde. Sommigen zijn op zoek naar flirt of gezelschap, anderen zoeken een reisgenoot voor een komende reis. Er zijn er die op zoek zijn naar een zakenpartner. Dus, het kan niet gezegd worden dat alle meisjes geliefd willen worden.

In het huidige levensritme is het moeilijk de tijd en de energie te vinden om iemand in het echt te leren kennen. En we hebben dit probleem opgelost. Zoek een metgezel die overeenstemt met uw interesses, hogere opleiding, gemeenschappelijke doelen en opvattingen over het leven. Ga met elkaar om, leer elkaar kennen en maak pas daarna een afspraak.

Flirt lichtjes en zoek naar een serieuze relatie. De overgrote meerderheid van onze gebruikers besteden hun tijd op onze site aan het flirten met mensen tot wie zij zich aangetrokken voelen. Zelfs indien het doel van de ontmoeting oorspronkelijk anders is, verstrijkt er toch enige tijd in niet-bindende berichten. Veel mensen verwachten niet dat ze elkaar lang zullen leren kennen, maar ze beginnen vaak klein en bouwen een duurzame relatie op.

Registreren op onze website is heel eenvoudig, maar vermindert aanzienlijk het risico om minderjarige, onverantwoordelijke, agressieve mensen te ontmoeten. Zoals ervaring met internetbronnen van verschillende geaardheid, ontmoedigen eigen foto en naam in de account gebruikers om onbeleefd te zijn of zich onbehoorlijk te gedragen tegenover andere deelnemers. Dating meisjes, volwassen vrouwen, jongens en mannen van verschillende leeftijden zijn hier welkom. Sluit je aan bij de vriendelijke gemeenschap van het portaal en je zult voorgoed vergeten wat eenzaamheid betekent.

Hoe vind ik de juiste persoon om mee te praten en meer? Omdat veel mensen op zoek zijn naar een serieuze relatie, bevat de site zeer gedetailleerde profielen. Bijvoorbeeld, terwijl iemands uiterlijk misschien niet veel uitmaakt voor een penvriend, zal het een grotere rol spelen voor een meer serieuze relatie.

Free Registration 

Uitschrijven van deze nieuwsbrief.    

Er vindt op dit moment technisch onderhoud plaats. Verplaats uw e-mail naar de - Inbox.

©2019 Vriend Voor Een Uurtje | Stationsplein 25, 3013 AJ Rotterdam, Nederland