Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 00:45:58 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.38] said: 550 #5.1.0 Address
    rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Mas tak hluboky pohled! Co to znamena?
From: Meunier Sabine <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:45:21 +0300

Open Chat 

Otevrete Zivy Chat!

Veskere svadeni nevychazi ani tak ze slov, jako z kinestetiky. Divky vice citi a vnimaji nez vidi a slysi. Je dulezite chovat se muzne a sebevedome. Uvedte atmosferu, kdy je pod sebevedomym vlivem muze.
Na sex tak ci onak mysli kazda divka. Nekdo okamzik pravdy jen odklada a nekdo jiny sve zamery okamzite oznami. K tomu slouzi nase webove stranky s moznosti duverneho setkani. K tomuto dopisu je prilozen obrazek divky s myslenkou na sex, pokud jej nevidite, vlozte dopis do kategorie Dorucena posta.
Pokud se vam libi urcita divka a chcete s ni chatovat, staci zadat jeji ID: 07002962 do pole pro vyhledavani.
Ziskejte tydenni darky na nasich strankach. Dostante se mezi 100 nejlepsich ze sve zeme!

Tyto e-maily uz nechci dostavat.