Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 00:45:55 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.37] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Nasel jsem nejlepsiho muZe sveho Zivota - ukazalo se, Ze jsi to ty!
From: Gabriele Krijgsman <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:43:56 +0300

Click 

Stante Se Popularnimi!

Chcete-li najit partnerku na teto strance, staci zadat jeji profilove cislo do vyhledavaciho pole: 54518948.
Bezplatna registrace na tomto portalu - pomaha snadno navazat opravdu kvalitni vztahy a bavit se s nimi. A co je nejlepsi, VIP profil je na mesic zdarma!
Nase webove stranky vznikly v roce 2006 a jsme webhostingova sluzba. Uzivatelum umoznujeme nahravat video soubory na stejnem principu jako YouTube. Obecne pouzivame technologii Adobe Flash. V soucasne dobe probihaji technicke prace na Adobe Flash, pokud mate problemy se zobrazenim obrazku v tomto e-mailu, staci e-mail presunout do kategorie - Dorucena posta.

Kliknete zde pro odhlaseni z odberu tohoto e-mailu.