Subject: Re:(Mal_ID: 459015) Abigail esp
From: [email-masked]
To: "Abigail " <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Oct 2022 00:59:03 +0200

Vi takker for din henvendelse "Abigail esp".
Vi har registrert denne med følgende saksnummer: 459015

Under følger noen oppføringer fra FAQen som kan være relevante for din henvendelse.
Trykk på linken for å lese oppføringen.

* Retur - Kan jeg sende en vare i retur til Farveringen? 
  https://online.superoffice.com/Cust13223/CS/scripts/customer.fcgi?_sf=0&action=viewKbEntry&faqToken=AnoDfAQDBRQFK0hDVyhGF0V6UWlVBA1JY2xjRFx0YGkWEE5vYk96Sh1wX0BdC20HRR5EP2c1UElzDGQbaEJ3ZG58dnV4Qk1f&username=[email-masked]&password=!21B734041435347466613523D174555523D55D574A16&confirm=yes&ticketId=459015
* Restvare og leveringstid - Jeg har en vare i rest, når er forventet leveringsdato? 
  https://online.superoffice.com/Cust13223/CS/scripts/customer.fcgi?_sf=0&action=viewKbEntry&faqToken=AnoDfAQDBBRjK2xVSg96Y04zcztFeWFESwpBD3pRC3RIKlABAHtkc38KVhoYA1p7Wg98dkYIHVRmclFWbwZcG3d4Z3cFZxhv&username=[email-masked]&password=!21B734041435347466613523D174555523D55D574A16&confirm=yes&ticketId=459015
* Kampanje, pris og rest - Det er kampanje på et produkt men det er utsolgt, kan jeg få samme pris hvis jeg legger varen i rest? 
  https://online.superoffice.com/Cust13223/CS/scripts/customer.fcgi?_sf=0&action=viewKbEntry&faqToken=AnoDfAQDBxQGGH1xY2ZpCQ9oEyZ1CHddBWFKTFJheUAQDUk8bgFDanQDeRh6OAIED38GOx4scQxVSEB2BxMeBWUFTCVVGkgc&username=[email-masked]&password=!21B734041435347466613523D174555523D55D574A16&confirm=yes&ticketId=459015

Henvendelsen din vil bli behandlet fortløpende av en saksbehandler hos oss, og du vil få svar så snart som mulig.

Dersom du ønsker å legge til ytterligere kommentarer til henvendelsen din, kan du svare på denne e-postmeldingen ved å klikke på Svar-knappen (Reply) i e-postprogrammet ditt. Du må da beholde Emne-linjen, slik at vi kan knytte kommentaren til den opprinnelige henvendelsen din.

Du kan følge med på statusen på henvendelsen din via følgende Internett-adresse:

https://online.superoffice.com/Cust13223/CS/scripts/customer.fcgi?_sf=0&t=459015&token=AnoDfAQDBhR2ZgUAHThMbmtsYRh0DARkSkFHeWUYXXJJakkrCVpRUAFsdWpnL3NNXHNOGxQ8BnxsXHxzW2RfHH8abSYUWHIa

Vennligst ta vare på saksnummeret dersom du henvender deg til oss, slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.

Med vennlig hilsen
Malorama AS

-------------------------------------

English summary:
We thank you for your request "Abigail esp".
We have assigned it the following request number: 459015

* Retur - Kan jeg sende en vare i retur til Farveringen? 
  https://online.superoffice.com/Cust13223/CS/scripts/customer.fcgi?_sf=0&action=viewKbEntry&faqToken=AnoDfAQDBRQFK0hDVyhGF0V6UWlVBA1JY2xjRFx0YGkWEE5vYk96Sh1wX0BdC20HRR5EP2c1UElzDGQbaEJ3ZG58dnV4Qk1f&username=[email-masked]&password=!21B734041435347466613523D174555523D55D574A16&confirm=yes&ticketId=459015
* Restvare og leveringstid - Jeg har en vare i rest, når er forventet leveringsdato? 
  https://online.superoffice.com/Cust13223/CS/scripts/customer.fcgi?_sf=0&action=viewKbEntry&faqToken=AnoDfAQDBBRjK2xVSg96Y04zcztFeWFESwpBD3pRC3RIKlABAHtkc38KVhoYA1p7Wg98dkYIHVRmclFWbwZcG3d4Z3cFZxhv&username=[email-masked]&password=!21B734041435347466613523D174555523D55D574A16&confirm=yes&ticketId=459015
* Kampanje, pris og rest - Det er kampanje på et produkt men det er utsolgt, kan jeg få samme pris hvis jeg legger varen i rest? 
  https://online.superoffice.com/Cust13223/CS/scripts/customer.fcgi?_sf=0&action=viewKbEntry&faqToken=AnoDfAQDBxQGGH1xY2ZpCQ9oEyZ1CHddBWFKTFJheUAQDUk8bgFDanQDeRh6OAIED38GOx4scQxVSEB2BxMeBWUFTCVVGkgc&username=[email-masked]&password=!21B734041435347466613523D174555523D55D574A16&confirm=yes&ticketId=459015

Please include the request number in the subject line if you want to reply to
this mail.
You can check the status on your request on the
following Internet adress:

https://online.superoffice.com/Cust13223/CS/scripts/customer.fcgi?_sf=0&t=459015&token=AnoDfAQDBhR2ZgUAHThMbmtsYRh0DARkSkFHeWUYXXJJakkrCVpRUAFsdWpnL3NNXHNOGxQ8BnxsXHxzW2RfHH8abSYUWHIa

Best regards
Malorama AS