Subject: Sv:(TF-sak: 99028) Ella adv
From: Thermo-Floor AS <[email-masked]>
To: "Ella " <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Oct 2022 23:59:40 +0200

Vi takker for din henvendelse "Ella adv".
Vi har registrert denne med følgende saksnummer:

Saksnummer: 99028

Henvendelsen din vil bli behandlet fortløpende av en saksbehandler hos oss, og
du vil få svar så snart som mulig.

Dersom du ønsker å legge til ytterligere kommentarer til henvendelsen din,
kan du svare på denne e-postmeldingen ved å klikke på Svar-knappen (Reply) i
e-postprogrammet ditt. Du må da beholde Emne-linjen, slik at vi kan knytte
kommentaren til den opprinnelige henvendelsen din.
Du kan følge med på statusen på henvendelsen din via
Internett-adressen som vi har opprettet for din henvendelse:

https://online.superoffice.com/Cust21018/CS/scripts/customer.fcgi?_sf=0&t=99028&token=B3twBgN%2FFRF5ZnRzeQV3AxlvdFYAFnoMFxpjRB9aWgxULhAFdjMFCxd%2FEwAIdQE6XWl0bVU3ent8CXR3HW99cB5mLx5VO14%3D
Vennligst ta vare på saksnummeret dersom du henvender deg til oss, slik at vi
kan hjelpe deg så raskt som mulig.

Med vennlig hilsen
Thermo-Floor AS

-------------------------------------

English summary:
We thank you for your request "Ella adv".
We have assigned it the following request number:

Request number: 99028

Please include the request number in the subject line if you want to reply to
this mail.
You can check the status on your request on the
following Internet adress:

https://online.superoffice.com/Cust21018/CS/scripts/customer.fcgi?_sf=0&t=99028&token=B3twBgN%2FFRF5ZnRzeQV3AxlvdFYAFnoMFxpjRB9aWgxULhAFdjMFCxd%2FEwAIdQE6XWl0bVU3ent8CXR3HW99cB5mLx5VO14%3D

Best regards
Thermo-Floor AS