Subject: New Reply Received - مش عارفه الحل هيكون ازى الشحنه رقم43866935652 وصلتنى وهى المفروض بيجامتين وصلتنى واحده فقط مع العلم أنى دافعه سعر الاتنين
From: Max <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Thu, 04 Nov 2021 09:31:07 +0000

Hi Ebrahim Qasem,  The customer has responded to the ticket.   مش عارفه الحل هيكون ازى الشحنه رقم43866935652 وصلتنى وهى المفروض بيجامتين وصلتنى واحده فقط مع العلم أنى دافعه سعر الاتنين  Ticket comment <div>ماشى يا فندم وانا فى انتظار الرد وشكرا  مره تانيه على الاهتمام<br><br>
</div>
<div id="ymail_android_signature"><a id="ymail_android_signature_link" href="https://go.onelink.me/107872968?pid=InProduct&amp;c=Global_Internal_YGrowth_AndroidEmailSig__AndroidUsers&amp;af_wl=ym&amp;af_sub1=Internal&amp;af_sub2=Global_YGrowth&amp;af_sub3=EmailSignature" rel="noreferrer">Sent from Yahoo Mail on Android</a></div> <br> <blockquote style="margin: 0 0 20px 0"> <div style="font-family:Roboto, sans-serif; color:#6D00F6"> <div></div>
</div>
</blockquote>
<div class="freshdesk_quote"><blockquote class="freshdesk_quote">
<div>On Thu, Nov 4, 2021 at 10:00 AM, Max</div>
<div>&lt;[email-masked]&gt; wrote:</div>  <div style="padding: 10px 0 0 20px; margin: 10px 0 0 0; border-left: 1px solid #6D00F6"> <div id="yiv9960058419"><div><div style="font-family:-apple-system, BlinkMacSystemFont, Segoe UI, Roboto, Helvetica Neue, Arial, sans-serif;font-size:14px">
	<div style="font-family:-apple-system, BlinkMacSystemFont, Segoe UI, Roboto, Helvetica Neue, Arial, sans-serif;font-size:14px"><div dir="ltr"><div dir="ltr">
<div dir="rtl">مرحبا سمر,</div>
<div><br style="color:rgb(0, 0, 0);font-family:arial, helvetica, sans-serif, -apple-system, BlinkMacSystemFont, Roboto, Arial, sans-serif;font-size:16px"></div>
<div dir="rtl">شكرا لتواصلك معنا.</div>
<div><br style="color:rgb(0, 0, 0);font-family:arial, helvetica, sans-serif, -apple-system, BlinkMacSystemFont, Roboto, Arial, sans-serif;font-size:16px"></div>
<div dir="rtl">تقبلي كامل اعتذارنا على الازعاج والتأخير الذي تسببنا به.</div>
<div><br style="color:rgb(0, 0, 0);font-family:arial, helvetica, sans-serif, -apple-system, BlinkMacSystemFont, Roboto, Arial, sans-serif;font-size:16px"></div>
<div dir="rtl">لقد تم رفع طلبك للجهة المعنية لتحقيق في الامر ولحل المشكلة في أسرع وقت ممكن. وسيتم التواصل معكم في حال وجود أي معلومات جديدة.</div>
<div dir="rtl">شكرا لتعاونكم وتفهمكم معنا.</div>
<div><br style="color:rgb(0, 0, 0);font-family:arial, helvetica, sans-serif, -apple-system, BlinkMacSystemFont, Roboto, Arial, sans-serif;font-size:16px"></div>
<div dir="rtl">لا تترددي في التواصل معنا في حال وجود أي إستفسارات أخرى.</div>
<div><br style="color:rgb(0, 0, 0);font-family:arial, helvetica, sans-serif, -apple-system, BlinkMacSystemFont, Roboto, Arial, sans-serif;font-size:16px"></div>
<div dir="rtl">أصدقائك</div>
<div dir="rtl">فريق الدعم</div>
</div></div></div>

	

</div></div></div> </div> </blockquote></div>  https://landmarkgroupservice.freshdesk.com/helpdesk/tickets/3303824